Zero boredom, maximum impact
Business games zijn de meest directe manier om kennis, inzicht en bewustzijn te vergaren. Zij faciliteren een intense dialoog over kernthema’s als visie & strategie, kernwaarden, teamwork, cultuur, integriteit en diversiteit.
Onze business games werken motiverend, geven energie en vormen een blijvende (team)ervaring. Door gebruik te maken van herkenbare situaties is een game altijd relevant; deelnemers kunnen hun ervaringen direct vertalen naar de dagelijkse praktijk. Ze krijgen de kans zichzelf uit te dagen, te experimenteren met ander gedrag en de gevolgen daarvan voor zichzelf, hun team en de organisatie te ervaren.
Welke mogelijkheden zijn er voor jou?
Quadrality
Met behulp van het Quadrality platform realiseer je in korte tijd een online, interactieve spel-omgeving.
Ixplora
Een online tool die je in kunt zetten om jouw medewerkers te leren wat de korte en lange termijn effecten van gemaakte keuzes zijn.
DEBS
DEBS is een online platform waarin medewerkers aan de slag gaan met gezamenlijke en individuele uitdagingen waar ze in de dagelijkse praktijk ook tegenaan lopen.
Waar kan jij direct mee aan de slag?
LinkXs
Samenwerking, persoonlijk leiderschap & communicatie
LinkXs is een kant en klaar spel dat direct kan worden ingezet. Het draait in het spel om vaardigheden en houding, niet om kennis.
Cases
KPMG – Align
In co-creatie met KPMG hebben we een onboarding programma ontworpen. In dit programma speelt het spel Align, ondersteund door het Quadrality platform, een belangrijke rol.
“Ik vond de energie en opwinding geweldig. De buzz over de kernwaarden, de sessies en het spel is er nu nog steeds.”
Wat kan een business game voor jouw organisatie betekenen?
