Leading change

Dream digital, reinvent your business
Customer feedback loops

Wij helpen u uw continuïteit te waarborgen in een wereld die voortdurend onder druk staat van nieuwe technologieën, businessmodellen en wisselende behoeftes; niet met een snelle aanpassing of een eenmalige verandering, maar door uw organisatie in staat te stellen continu goed gebruik te laten maken van korte customer feedback loops.

Dat behoeft een voortdurende wisselwerking tussen uw businessmodel, uw operationele capaciteit en de ervaringen van uw klanten.

Wij helpen u om een goede customer experience te ontwikkelen, uw businessmodel te innoveren en agile te opereren. 

Reinvent your business

01

Excellente customer experience

Wij definiëren wat de rollen van uw klanten zijn, ontwerpen de customer journey die zij doorlopen en bouwen korte customer feedback loops om u in staat te stellen uw klanten optimaal te bedienen.

Wij verzamelen data over het gedrag, de persoonlijkheid en de interesses van uw klanten, zodat u exact weet wat, wanneer en hoe uw klant iets wil en tegen welke prijs. Bovendien, maar zeker niet in de laatste plaats, voegen wij daar emotionele kenmerken aan toe. Die gegevens stellen u in staat uw bedrijfsprocessen in real time aan te passen aan de dromen en behoeftes van uw klanten.

02

Een goed afgestemd businessmodel

Uw businessmodel vormt de link tussen de klantervaring en de operationele capaciteit. Simpel gezegd: de link tussen wat uw klant verwacht en wat u kunt leveren. Wij ontwerpen een businessmodel, inclusief een gedetailleerd verdienmodel, dat bij u past en dat is afgestemd op de ervaring van uw klanten, en dat is gebaseerd op uw doel, visie en waarden. 

03

Agile operational capability

Hoe creëert u waarde? Om te voldoen aan de behoefte van uw klanten, moet u in staat zijn op elke moment waarde te leveren, terwijl u tegelijkertijd flexibel genoeg moet zijn (op een agile wijze) om  de geleverde waarde constant aan te passen aan veranderingen in de eisen en verwachtingen van die klanten.

Om dat te bereiken integreren we de customer feedback loops in uw organisatie. Dat leidt tot data-gedreven processen en direct betrokken personeel zodat de waarde die u levert constante voeding geeft aan een uitstekende customer experience

Shifting markets, shifting technology
Uitdagingen

Organisaties die erin slagen digitale trends in hun voordeel te benutten, kunnen hun dromen realiseren. Wij weten uit ervaring dat er vier belangrijke hordes zijn die alle organisaties tijdens hun digitale transformatie moeten nemen.

Digitaal bewustzijn

Om continuïteit te verzekeren moeten alle hindernissen waarvoor uw organisatie zich gesteld ziet worden benaderd met een digitale mindset. Dat vereist een digitale visie en het leiderschap om die visie te delen en te ontwikkelen.

Commitment

De digitale transformatie is volledig afhankelijk van het commitment van het hoogste management. Voor de ontwikkeling en uitvoering van een digitale strategie is de wil daartoe absoluut noodzakelijk.

Digitaal en het verleden

Een digitale transformatie vereist het loslaten van conventioneel denken. U moet ingesleten methodes en patronen verlaten en de weg vrij maken om uw organisatie om te vormen tot een digitale onderneming. 

Betrokken medewerkers

Als u uw medewerkers bij het proces betrekt en een beroep doet op hun intrinsieke motivatie, zullen zij zich geïnspireerd voelen om mee te denken en mee te werken aan de transformatie van uw organisatie. 

Workshops en programma’s

Digitale focus

Digital maturity scan
De digital maturity scan laat zien wat het huidige niveau van digitalisering van uw organisatie is. De uitslag van de scan laat zien waar u nu staat en welke mogelijkheden er zijn om uw digitale transformatie verder vorm te geven.

Digital awareness session
Deze sessie geeft u inzicht in de voordelen van een digitale transformatie voor uw organisatie. 

Vision update
Een digitale focus vereist een digitale visie. In deze sessies bouwen we aan uw digitale visie om een duidelijk toekomstperspectief te ontwikkelen.

Customer experience

Customer Journey
Door een klanttraject te ontwikkelen krijgt u inzicht in de behoeften van uw klanten. Korte feedbackloops stellen u in staat voortdurend data van uw klanten te verzamelen.

Value proposition design
Het klanttraject helpt ons een waardepropositie te ontwerpen om uw klant op het juiste moment en tegen de juiste prijs te bedienen.

Businessmodel

Business model innovation
Uw businessmodel vormt de link tussen uw waardepropositie en de uitvoering. Uw businessmodel biedt het grootste pontentieel voor innovatie. Een concurrerende businessmodel op basis van uw doelstelling garandeert de levering van kwaliteit, gericht en aansluitend op de behoeften van uw klant. 

Operational capability

Culture of innovation
Een digitale onderneming heeft baat bij een innovatieve cultuur. Wij ontwikkelen die cultuur van een gexifeerde mindset naar een op groei gerichte mindset: een bedrijfscultuur die afstand neemt van conventioneel denken en ingesleten patronen.

Internal Collaboration
Wij helpen u bij het organiseren en faciliteren van samenwerking binnen uw organisatie, tussen medewerkers, teams, afdelingen en vestigingen en maken die zo eenvoudig mogelijk. Uw medewerkers leren agile werken, altijd in staat om zich te voegen naar de behoeften van uw klanten.

Process optimization
Door slim gebruik te maken van technologie optimaliseert u processen zodanig dat zij uw waardepropositie ondersteunen; niet door een eenmalige, snelle aanpassing, maar door de processen voortdurend up-to-date en agile te houden, met hulp van uw klantgegevens. 

Dream digital, reinvent your business?

Contact: Thijs Bosselaar
Dream digital, reinvent your business?
Want to know more?