BRAM JONKERS

Over mij

Van jongs af aan heb ik een interesse in games, IT en de combinatie tussen deze twee, bijvoorbeeld het programmeren van spellen of apps. Het ligt mij goed en gaat me bovendien gemakkelijk af. Dat maakte dat ik een opleiding game technology en design ben gaan doen. In mijn vrije tijd ben ik nog steeds aan het gamen, maar inmiddels vind ik het nog leuker om zelf serious & applied games te ontwikkelen.

Mijn unieke kwaliteit is mijn brede ervaring en kennis binnen de wereld van game design. In de afgelopen jaren heb ik aan een breed scala van game gerelateerde projecten gewerkt, variërend van videogames, bordspellen, escape rooms, bedrijfssimulaties, interactieve applicaties tot revalidatie games.

Binnen InContext krijg ik de ruimte voor ondernemerschap, onder andere door continu te kunnen innoveren en experimenteren met nieuwe technologieën. Daarbij werk ik graag samen met collega’s om abstracte concepten om te zetten in creatieve game oplossingen. Deze spellen worden binnen organisaties niet alleen gespeeld voor de fun, maar stellen onze klanten in staat om hun werknemers verder te laten ontwikkelen om zo bedrijfsdoelstellingen te halen.


Achtergrond

  • BSc. Game technology, Universiteit Utrecht (minor Game Design aan de HKU, Utrecht)
  • MSc. Game & media technology, Universiteit Utrecht

Ervaring

ASML, Novartis, Eemhuis Amersfoort, Sint Maartenskliniek, Hogeschool voor de Kunsten, Global Game Jam, Universiteit Utrecht,